Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-08, 21:18   #26
kikja
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
kikja er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Thereseh, her.

Hei Kikja....
Ser at du er begynt i fase 2.... jeg skal begynne i den på søndag... Har da vært tre uker i fase 1. Og jeg har samme problem som deg... begynner å bli litt lei disse grønnsakene.... vet du forresten om vi kan bruke taco pulver og kjøttdeig??? kan vi eventuelt ta på litt guacamole??? Hvis du får noen gode råd/tips, tar jeg gjerne imot noen også Jeg har bestilt pasta nå, og gleder meg til å lage en god pastasalat med stekt champignon og fransk dressing pulver

Jeg var (heldigvis?) bare 2 uker på fase 1, så ble ikke sååå lei..
Jeg har brukt tacokrydder hvertfall, men har ikke brukt vanlig kjøttdeig, siden det står et eller annet sted at farsemat er fy-fy ganske langt framover... Var vel ikke før i fase 4 man kan ha det igjen.. Men nå er jeg så heldig at jeg har både en pappa, en morfar og to onkler som er elgjegere, så jeg har tilgang på elgkjøtt De pleier ofte å male opp rent elgkjøtt sånn at det blir som en kjøtt deig, men de tilsetter ingenting, så er helt rent kjøtt.. Den stekte jeg med salt, pepper og hvitløk på i helga, og hadde i en form med grønnsaker, og juksa med bittelitt ost på toppen - ble knallgodt Mannen syns også det smakte godt, så det kan jo være greit å gjøre noe sånt for å kunne spise sammen

Men kan vi spise den ED-pastaen i fase 2? Isåfall lurer jeg på hvorfor jeg ikke har bestilt den Du får si fra om den er god når du har fått testa den

kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat