Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-08, 20:56   #4
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dersom man skjeier ut på ketolyse

Tiden det tar å komme i ketose igjen hvis du faller ut tror jeg egentlig ikke har med hvilke karbs du har spist.
Jeg opererte bort mandlene for noen uker siden og måtte da stoppe kuren pga narkosen. Tok to uker til jeg begynte og eg var så heldig å komme i ketose samme dag eg begynte, lite utslag riktignok, men utslag er utsalg Og eg spiste masse dritt de to ukene.
Skal på ferie til syden nå og har tenkt å spise litt forskjellig, spesielt frukt liksom, vil nok kanskje ta lengre til å komme i ketose denne gangen enn forrige.
Dette er veldig individuelt, og umulig å svare på igrunn før man har testet det ut selv dessverre.
Men er selvsagt sunnere for kroppen din om du faller ut av ketose pga frukt enn at du har spist potetgull, kaker osv
Om du spiser en frukt er det ikke sikkert du faller ut av ketose, noen kan spise kun 15 g karbs, mens andre tåler kanskje 40 eller mer før de faller ut liksom...

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat