Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-08, 13:50   #74
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Sv: Hei! Ny her inne!

Er det flere enn meg som merker at de klarer å piske seg selv mye hardere på trening?
Sånn som de to siste dagene, så har jeg stukket bort på S.A.T.S i lunsjen, da jeg for tiden jobber 50m fra studioet. Trener en intensiv beinhard 30min-økt, springer i dusjen og stikker på jobb igjen. Begynner litt før om morgenen som kompensasjon for tiden jeg bruker i dusjen
Kjørte biceps og mage i går, og triceps og underarmer i dag (pluss litt lett benkpress).
Satte ny pers i går med 80kg i 6rep-sett i bicepscurl med stang, og ny triceps-pers i dag med 70kg i 6rep-sett i close grip pushdown.
Begynner å bli rimelig fornøyd med kroppen min bortsett fra magen. Men skal gi meg selv et halvår med trening uten å syte noe særlig om det, så får jeg se hvordan jeg ser ut da. Bør bli noe strammere om jeg klarer å opprettholde kosthold og trening, noe som per dags dato ikke ser ut til å by på noen problemer.

En annen fin ting: I dag er det 10d igjen til termin for barn #2! Gleder meg noe sinnsykt - begynner å bli spennende dager nå!

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat