*skjenker seg en stor kopp Ali kaffe*
Her har det vært liv gitt! Mange har ytret sin mening, og noen har følt seg litt truffet. Derfor må jeg oppklare litt, føler jeg. Innlegget mitt var ikke ment som noen personlig kritikk i det hele tatt. Det er ikke EN person som til stadighet strør om seg med småprat. Vi har jo alle og en hver pratet om alskens temaer som kanskje ikke er i tråd med hovedhensikten med dette forumet, men når vi blir kjent med hverandre vil man jo kanskje prate om andre ting enn akkurat karbohydrater og det siste innen fettforskning. Likevel må vi tenke på de som ikke er med i den "indre klikken" her inne, de som vil bruke forumet som hjelp til å finne en ny livsstil. Jeg synes de fortjener å få lete seg fram til det de trenger å vite uten å måtte ta en spade og grave unna store hauger uvesentligheter først.
Vi må så absolutt opprettholde den gode tonen her inne, og deri består blant annet å komme med små tilbakemeldinger i journalen til de som trenger det. Ikke slutt med det!!!! Det er jo det gode samholdet som får oss til å bli her inne!
|