Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-05, 09:56   #20
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 57
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Thula har 28 kg å gå ned. Det er helt greit å gå tilbake til et GR kosthold når målet er oppnådd,Ifølge Torkil.Det vil dog vært mye bedre å gå over på Lindberg etter en slik kur. Men man skal være lenge på ketolysekuren for å gå ned så mange kg , jeg tipper ca 1 år hvis man er flink. Dessuten er vel Ketolysekuren ikke for dem som bare har noen få kilo som skal av, det skal vissst være minimum 10 kg man ønsker å gå ned ellers anbefaler Torkil mer tradisjonelle metoder.

Min erfaring er at det er fort gjort å skli helt ut når man går fra et ketogent kosthold til et høykarb kosthold. Det som skjer meg er at jeg blir fryktelig sulten. Fra september til desember i fjor la jeg om fra et lavkarbokosthold til et mer tradisjonelt kroppsbyggerkosthold (Bulk)med mye karbo , resultat + 12 kg. Mestparten var helt klart fett, og nå sliter jeg med å få det av igjen.