Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-05, 05:47   #3
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg går til Lars Omdal - han er flink, oppdatert og kjempesympatisk Føler meg tatt på alvor, sett og veldig trygg.

Det er ingen refusjon En halvtimes konsultasjon koster 600 kroner og en times 1000. Men det er verdt det! Kommer selvfølgelig an på hva man ønsker å oppnå, men hvis målet er å bli frisk er Balder-klinikken (og en del andre leger med samme behandlingsfilosofi) veldig bra. Selv er jeg ikke i mål enda, men det hadde vært langt verre hvis det ikke hadde vært for at jeg oppsøkte Balder-klinikken - og jeg skal tilbake dit når jeg bare får råd.

Men jeg anbefaler ikke å gå til Balder hvis man først og fremst trenger en diagnose eller noe i forbindelse med trygdesystemet. De er ikke helt kompatible...

Beklager et litt merkelig og rotete svar - men nå er jeg trøtt...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat