Tråd: Vanskelig kur
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-08, 12:10   #10
sivmp
Juniormedlem

sivmp sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Finnmark
Alder: 59
sivmp er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig kur

Opprinnelig lagt inn av K`s choice, her.

Er det bare meg som synes det? Sliter med motivasjonen nå, og har lyst på "vanlig" mat. I tillegg er vekkttapet beskjedent, og det er en del ekstra styr med denne kuren.

Noen som synes det går smooth som kan gi meg noen tips eller motivere litt?

Vurderer å gå over til type Grete Roede med det er for galt det også etter alt jeg har satt meg inn i og kjøpt.

Du er ikke alene. Jeg og mange andre sliter til tider, i begynnelsen kan det vel være at man sliter mer en senere i kuren. Men hvis du står på så skal du se at reaultatene kommer.
Når jeg sliter tenker jeg på hvordan jeg så ut på det siste bildet som ble tatt, før jeg begynte på kuren. Dit vil jeg ikke tilbake.

I lunchpausen er det ikke jeg som misunner de andres brødskiver, men de andre som misunner min lunch. De lurer på om jeg har sluttet på kur siden jeg kan spise så mye godt

I begynnelsen skrev jeg dagbok, om alle tanker og endringer. Denne tar jeg frem i stunder der jeg sliter med motivasjonen.

Vi har vel alle lyst på det alle andre spiser, vi må bare velge en retning for hvordan vi skal komme ned i vekt. Bare tanken på hvor ofte jeg sultet alle de gangene jeg gikk på GR, er grunn nok til at jeg fortsetter på Ketolysekuren. Men hvis du har erfaring med at du trives bedre med Grethe Roede, og får det opplegget bedre til, må du selvfølgelig velge det. På dette område kan vi alle være helt forskjellig

Bare tenk deg godt om og ta de valgene du synes passer for deg.

Lykke til

sivmp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat