Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-08, 09:28   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fettinntak når en har fjernet galleblære

Jeg fikk også fjernet galleblæren etter å ha gått ned 20kg med GR!
Legen min mente også at slankekuren var årsaken til gallesteinene! Dette er 11 år siden og den gangen skulle man ikke spise noe fett på en GR- kur. Kroppen min tålte rett og slett ikke å gå uten fett. Galleblæren fikk ikke gjort jobben sin, gallevæske ble lagret for lenge i blæren og dannet steiner.

Jeg har heller ikke priblemer med å spise fett, det er faktisk verre med for mye rå grønnsaker!

Ketolyse er ingen lav-fett-lav-kalori- kur. Det høye inntaket av fett er nødvendig for å sikre fettforbrenningen i kroppen. Øker du gradvis fettinntaket mens du senker karbiinntaket, tror jeg det vil være bedre.
Ketolyse kuren er jo primært for de som har mer enn 10- 15kg å slanke bort.

Lykke til uansett hva du velger!

Lykke til