Tråd: Vanskelig kur
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-08, 21:09   #7
nattfrue
Seniormedlem

nattfrue sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 50
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Vanskelig kur

Ikke gi opp

Uansett hva slags kosthold du velger å legge om til, vil det medføre litt styr - det er bare naturlig når man skal endre etablerte vaner. Og den endringen må man gjøre på lang sikt også, ellers er det meningsløst. Fordelen med Ketolyse er jo at du kan spise utrolig god mat mens det står på! I tillegg blir man flink til å lese næringsinnhold og "re-orientere" seg matmessig, noe jeg tror er et godt utgangspunkt for varige kostholdsendringer.

Selv har jeg holdt på i litt over 3 måneder, og synes det går veldig lett. Har ikke sprukket så langt, men spiser selvfølgelig ikke alltid som en helgen heller. Tenker utrolig lite på mat sett opp mot hvordan jeg hadde det før, og det føles befriende. Dessuten har jeg oppdaget at selv om Ketolyse er et strengt kosthold, er det ikke vanskelig å holde seg innenfor grensene når man først blir trygg på hva man kan spise.

Det er ikke sikkert Ketolyse er den rette kuren for deg, men ikke gi deg bare fordi du synes det er litt mye styr - det går seg fort til, og litt styr må du regne med uansett. Lykke til