Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-08, 19:58   #58
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 39
scartz er ny på veien

Sv: Alle de kiloene ... Hvordan klarer dere det?!

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

vil bare skyte inn en ting til scartz.. du får en mye mer spennende drink om du blander sprit, fun light saft og SPRITE zero! Da får drinken litt fuzz og blir litt mer morro synes jaffal jeg.. hehe.. kommer også litt an på hvilken fun light saft man tar..

Haha, må bare kommentere, at jeg først leste "jeg vil bare skyte scartz.."! Jeg bare "åj, her er det noen som ikke liker kommenterene mine" :P hehe

Men ja, tilbake til saken. Jo, planen er å variere med sprit, funligth og vann, evt sprite zero. Men jeg har egentlig aldri vært glad i sprudlende drinker. De går ann, men appelsinjuice er mye bedre elsker eksotiske, søte drinker!
Men jeg kjenner at jeg er så motivert til lavkarbo en god tid fremover nå, så jeg skal lett klare å holde meg på funlight, bacongull og annet! Dette skal jeg klare!

Desverre måler jeg med ketostixs min. 1 gang til dagen (jeg vet jeg vet, jeg burde ikke gjøre det men...) Og ifølge stixsene så virker det som at jeg faller inn og ut av ketose iløpet av en dag! Jeg VET jeg spiser alt rett... Men men. PitteLITE utslag, er utslag!!

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

sist var det den tropiske og da slapp jeg oppi en sitron og en appelsinbåt også

oooh, det hørtes godt ut! Tropisk med fruktpynt i! Nam, nam! LETT at jeg skal prøve det!

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat