|
Sv: Nok er nok!!
Jeg er veldig fornøyd med bailine jeg, selv om jeg har fokus på kg også og ikke BARE cm... trenger en å gå og "skrifte" til hvis jeg ikke har vært flink, men det har vært mest skryt av meg selv har faktisk vært en stor bragd å kutte ut ris, pasta, poteter og mel!! Har spist litt fiskekaker/fiskepudding med litt karber i, men synes jo uansett at det er godt gjort å kutte ut det andre. Har vært mye spagetti og kjøttdeig og toro tomatsuppe med makaroni her i gården...
Sist jeg veide meg for halvannen uke siden veide jeg 95,5 kg og jeg hadde håpet på å ihvertfall komme ned i 95 kg ved neste veiing. Så blir neste mål 90 kg. Ser stor forskjell på magen min nå for jeg har blitt 9 cm mindre i livet også.
Selv om det tar litt tid(å gå ned 22-25 kg)er det en motivasjon at vekten ihvertfall går nedover. Litt redd for at mensen vil slå litt ut på neste veiing også.. Grrr men da er det enda bedre å veie seg gangen etter det igjen. Helt sikkert!! 
Har verdens beste kjæreste som slett ikke bryr seg om hvor mye jeg veier, men når vekta viste 100,1 kg hjalp ikke det lenger heller. Hadde ikke tenkt til å fortelle hvor mye jeg veide til han da, men så var han med meg til legen og da ble jeg spurt og tenkte meg ikke om og sa det foran han... Jaja han bryr seg ikke han (med sine slanke 70 kg) 
Han har akkurat solgt leiligheten sin så nå kan husjakten vår begynne for fullt også. Tør ikke selge min før vi har funnet noe nytt. Noe av grunnen til at jeg vil gå ned er at jeg så smått har begynt å tenke på å få barn, og ønsker ikke å legge på meg oppå disse kiloene.. Hjelper ikke at noen sier at de "bare" gikk opp 6-7 kg da de var gravide for de som har sagt det til meg er heller ikke lettvektere... Fant ut at jeg har gått opp 10 kg siste året som følge av å ha fått meg kjæreste og sluttet å røyke -ihvertfall til hverdags Så nå må de av først, men jeg er på rett vei!!
|