Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 13:11   #17
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye karbohydrater inneholder 2 stekte egg og 50 g stjernebacon?

Opprinnelig lagt inn av Dazeman, her.

Kødder dere med meg? Krydderveing og alt mulig av detaljer.

Greit. Jeg gir opp!
Hva heter den boken jeg trenger? Èn bok!
Så spiser jeg KUN kjøtt og egg frem til den boken er blitt lest.

Uff da. Ikke gi opp da. Jeg mente ikke at du skulle veie krydderet, men følge med på innholdsfortegnelsen hvor mange g karbohydrater en vare inneholder. På grunn av at enkelte har sukker i krydderet, er det stor forskjell på hvor mye karbohydrater de ulike merkene inneholder. Beklager at jeg ikke skrev tydelig nok.

Det der med veiing er ikke så vanskelig. Det er kun varer med karbohydrater du veier. Etter et par uker med veiing er du såpass inni det at du kan slappe litt mer av.

Så må jeg jo få lov til å formidle at det er verdt strevet. Når du kommer inn i det, er det fantastisk mye god mat man kan lage, og det gir masse helsegevinster. Det er egentlig omstillingsprosessen som er det strevsomme. Etterhvert går det av seg selv.