Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 09:25   #40
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alle de kiloene ... Hvordan klarer dere det?!

Nå er ikke jeg i målbar ketose lenger, men jeg skjønner ikke hvorfor du spiser chips, liksom
Det er ikke bra for kroppen å få den ut av ketose med den type mat, om du beveger deg litt ut av ketose på grunn av litt for mye av de tingene du i følge filosofien din kan spise, så synes jeg du bare skal blåse idet. Faktisk vil jeg anbefale deg å slutte å måle ketoner en stund, og rett og slett gi eff i chips og ting som ikke er bra for noe!
En annen ting jeg har erfart er at det er lite eller ingen vits i spise når man ikke er sulten! Man trenger det ikke, og man bare lurer seg selv ved å kalle det kos , ikke meninga å være streng, men jeg har liksom ikke skjønt hvorfor man "bare må ha" ting man vet ikke er bra
Jeg har drukket fra ett til et x antall glass rødvin nesten hver dag denne uka, og har likevel gått ned over en kg. Men vi er jo forskjellige, og jeg har ingen ketose jeg tar hensyn til.
Ikke at jeg oppfordrer til noen rødvinsdiett, altså!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat