Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-05, 22:34   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

De fleste parfymer lukter forskjellig på forskjellige personer. Jeg tåler ikke tunge parfymer som Obsession, Laila etc. Lukter som jeg kommer rett fra kasse 17 på kaien, eller har lånt bestemors gamle harske parfyme ala 4711 som har utgått på dato. Husker mor brukte Madame Rochas da jeg var liten. Den lukta såååååå godt. Når jeg kjenner den lukta nå blir jeg kvalm...

Jeg bruker CK1, evt. L'Air du Temps, - eller Body Shop sin Moonflower. Friske lette parfymer. En kollega kjøpte Eternity og luktet kjempegodt, - jeg kjøpte, brukte og lukta som beskrevet ovenfor. For et par år siden brukte jeg Estee lauders - White Linen, - den kan jeg heller ikke bruke lenger.

Det har med kroppskjemi å gjøre har jeg fått forklart .... men det vet jeg ikke noe om.