Opprinnelig lagt inn av ecli, her. Denne er skikkelig god! Yami Men som forrige sa, så brukte jeg også 200g kremost (og som det står i de fleste andre oppskriftene jeg har sett på kaker av denne str). Prøvde med 125 først, men det ble bedre med 200g ja Et tips til er å bruke FunLight lime/lemon+gelatin oppi ostekremen, du får dessverre ikke heistad sitrongele. Men med FUnLighten får man virkelig frem den gooooode ostekake-feelingen Heistad-geleen la jeg på toppen som et lokk istedet (gjerne med bærblanding om du virkelig vil ta av )
Opprinnelig lagt inn av ecli, her.
Denne er skikkelig god! Yami Men som forrige sa, så brukte jeg også 200g kremost (og som det står i de fleste andre oppskriftene jeg har sett på kaker av denne str). Prøvde med 125 først, men det ble bedre med 200g ja Et tips til er å bruke FunLight lime/lemon+gelatin oppi ostekremen, du får dessverre ikke heistad sitrongele. Men med FUnLighten får man virkelig frem den gooooode ostekake-feelingen Heistad-geleen la jeg på toppen som et lokk istedet (gjerne med bærblanding om du virkelig vil ta av )
men hvor mye fun saft brukte du da? bruker du den utblandet eller konsentrert?