|
Sv: Hei! Ny her inne!
Sjekket ut vekta i helga, mest bare for å se hvordan jeg ligger an - jeg har ikke vært særlig nøye med å telle karber siste mnd. Ikke at jeg har spist mye av det, men ikke holdt nøye regning på.
Vekta viste 84,8kg, så nå er jeg altså UNDER målet.
Hadde en lengre prat med fruen i helga, hvor det kom frem at hun nå synes jeg begynner å bli for tynn. Jeg klarer ikke se dette selv, ser meg enda som småtykk/kraftig. Men har begynt å få endel kommentarer på at jeg er så tynn nå, så bør vel snart begynne å ta hintet. Vil ikke bli sett på som en tynn pingle, har brukt litt for mange timer i helsestudio til det.
Familierådet konkluderte med at noe av grunnen til at jeg kanskje blir oppfattet slik/får disse kommentarene er at jeg bruker endel av de gamle klærne (snurper inn jeans med belte, bruker de store skjortene...) og da ser det ut som jeg har parkert kroppen i ene hjørnet av klærne. Jeg trenger rett og slett en ny garderobe - vi har bare ikke tatt oss råd til det hittil. Alle musklene mine vises rett og slett ikke inne i teltene jeg kler på meg.
Så jeg må nok stoppe slankingen nå og heller bygge muskler. Vil ikke at fruen skal synes jeg er for tynn - jeg vet hun ikke liker menn som er veldig tynne. Slanke og muskuløse ja, men tynne pingler nei.
Først er man for feit, så er man for tynn. Ikke lett å gjøre damer til lags nei.
Får prøve meg frem med kostholdet, se hva som kan bidra til muskelvekst samtidig som jeg ikke får masse fett på kjøpet. Vil jo så gjerne ha sixpack, men nå er det bare konturene av de to øverste som vises...
Dilemma dilemma dilemma.