Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-08, 17:40   #32
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Gastro- øsofageral refluks ... Noen som har det her inne?

Hei.

En liten oppdatering siden sist jeg skrev her.

Nå har jeg gått på ketolysekuren i snart ett år.
Jeg valgte å ikke utsette kuren, men fortsatte. Samtidig tok jeg kontakt med sykehuset og sa ja takk til operasjon, så nå skal jeg inn og bli operert den 27.oktober.

Etter at jeg sa ja til operasjon, har jeg imidlertid gjort noen observasjoner.
Jeg var mindre plaget med halsbrann i mai og juni, hadde så og si ikke problemer i det hele tatt. Jeg tok meg en pause fra kuren i juli og litt i august, og begynte på ny frisk i slutten av den måneden. Det som skjedde var at alle plagene startet på nytt...

Altså: etter en god stund på ketolysekuren, var plagene minimale. Så spiste jeg litt fler karber i et par måneder, og da jeg startet på ny runde med kur, ble det verre igjen...jeg konkluderer faktisk med at jeg skulle bare holdt meg unna alle de karbene, for karbene kombinert med fett, ble bare krøll i kroppen, og laget problemer for meg da jeg skulle kutte karbene igjen...

Jaja. Nå er det bestemt operasjon, og jeg ser faktisk fram til det

Håper noen andre kan dra nytte av mine observasjoner

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat