Synes igrunn ikke jeg savner noe spesielt i mitt nye kosthold, eneste er at jeg må planlegge litt mer. Spiste taco UTEN skjell eller lefse her om dagen, men laget hjemmelaget guacamole ved siden av og det var kjempegodt!! Ble mye ost og kjøttdeig . På jobben idag hadde vi hjemmebakte rundstykker og jeg måtte smake, tok t.o.m en skive brunost på den ene halve Jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt for jeg har vært veldig flink til nå. Kommer ikke til å fyse så på det i nærmeste fremtid heller. Er igrunn verre hvis man vet at man ikke kan smake tror jeg... Tidligere har jeg slitt endel med magen, men etter at jeg la om til lavkarbo, har jeg blitt så og si helt bra!!! Uansett så koste jeg meg med det jeg spiste, og dro hjem skjerpet meg og lagde meg grønnsakssuppe etterpå En utskeielse på 6 uker går vel helst bra. Kjøpte keto-stix for moro på onsdag (har ikke satset på ketose) og den hadde det laveste utslaget faktisk! Bailine-terapeuten min sa at det var veldig bra for hun trodde igrunn at jeg spiste for mye karber til å få utslag. Ikke at jeg spiser sååå mye, men burde muligens ikke hatt utslag. Ligger nok under 60 pr dag. Har fått en levering fra karbo-pikene nå, så det spørs om ikke jeg skal smake på en cavalier-sjokolade som alle skryter av - helg og allting