Tråd: Bensinstasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-05, 22:09   #4
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Pianoman

Jeg har alltid stoppet på Statoil hver morgen før jobb å kjøpt små Karbodjevler...Hva i alle dager skal jeg kjøpe nå? Må lissom innom etter trening å ha et eller annet. En vane jeg ikke klarer å bli kvitt. I dag ble det Fishermans Friend. Er livredd for å få dårlig ånde pga. ketose..Noen som har noen råd på hva jeg kan kjøpe mot dårlig ånde på Statoil?- og noe annet snaks å ha i bilen på vei til jobb om morran? Ellers kjøpte jeg noen stickers for ketosjesjekk idag. De heter Uristix.På pakken står det Glukose og Protein. Fargene går fra lysegrønt til brunt eller noe..Har jeg kjøpt feil? Uff, dette ble mange spørsmål...Uansett, TUSEN TAKK for alle svar.

Det er ikke mye du kan kjøpe på en bensinstasjon om du følger reglene til Dr Atkins, men om du "bare må" kjøpe noe på bensinstasjonen, utover bensin og avis - Så:

"En ostepølse med bacon! Uten brød, takk. Lompe? Nei takk. Kan jeg få den i et beger? Takk "
Også har du på litt løk, agurkmix og dressing. *nam*

Angående Uristix, slik du beskriver den så er den nok feil. Beregnet på diabetikere som bare måler sukker. Den du trenger heter KetoDiabur som måler sukker og ketoner (sukker er unødvendig) Eller ketostix, som bare måler ketoner.

Var jeg som har flyttet tråden, fra "introduksjoner" av nye medlemmer, til Atkins "Induksjon"

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat