Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-08, 17:50   #33
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Trygt å spise Melange margarin-inneholder ikke transfett!

Da ville jeg bare informere om at kolestrolet mitt er på vei ned igjen

Pga dia2 har jeg fått forhøyet kolestro. Fortalte før her at det hadde økt fra 6 til 7.7 på tre måneder da jeg gikk på ketolyse. Spiste MYE egg, bacon og fett generelt fra dyr.

Så kutta jeg det ut her for å prøve å få kolestrolet ned igjen. Vil helst ikke på medisiner. Den gledelige nyheten nå var at det var på 7. en nedgang på 0.7 på 3 måneder. Så da fortsetter jeg å kutte på animalsk fett og håper det vil bli enda lavere.

Noen prøvde å si at det var bare sunt å spise animalsk fett, men for min kropp er det altså rene gifta. Sikkert pga dia2

Så jeg er en veldig glad dame i dag

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat