Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-08, 08:35   #20
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 60
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

jeg skal ned snaue 10 kg.... har gått på kuren i snart 2 uker, har tatt av 4 kg til nå. men føler vekttapet har stagnert nå men jeg tester på stixa å jeg får fullt utslag... hva betyr det da, nå jeg ikke går ned i vekt??

4 kg på 2 uker er jo kjempebra!! Sier som de andre her, det kan stå stille den 3. uka, for så å begynne å gå ned igjen. Men det er vel ikke vanlig å gå ned så mye som du har gjort hittil. Da jeg gikk på Ketolyse i fjor, så gikk jeg vel ned gjennomsnittelig ca. 300 gram i uka.......
Denne gangen gikk jeg ned 2 kg de første 2 ukene, og etter 5 uker så hadde jeg gått ned "bare" 3 kg. Husker det fra sist også, at jeg gikk ned veldig lite i forhold til andre, så for meg er nok ikke denne kuren perfekt. Håper du finner ut av det. Om du mener at du må ta en pause når du skal på ferie til Danmark, så er det kanskje ikke sikkert at du er helt motivert ennå?

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat