Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-08, 16:11   #50
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Hei alle sammen,

Jeg er ny her og på ketolysekuren - og fikk lyst til å være med her
Etter to uker i ketose føler jeg behov for et kontaktnett og oppdaget dtte forumet. Fint! Jeg har allerede lest og lært mye.
To uker med mye fet og uvanlig mat for meg - men det er jo godt! Kjenner at jeg har savnet smaken av føletsauser og lignende forbudt matvarer
Savner å kunne løpe en skikkelig intervall - for det klarer jeg ikke lengre.... skal ned 15 kilo totalt - kjenner at jeg har tatt av meg noe(tipper 2 fordi jeg har ikke vekt hjemme, og fordi jeg vegrer meg mot å anskaffe meg en, er nok redd for resultatet), og formen er fin nå. Slet litt første uken.
Hvor mye kan en forvente å gå ned pr. uke?

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat