Tråd: Matmengde
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-08, 16:44   #25
Kolve
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Matmengde

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Takk Kolve. men hva er mett???
Jeg kan spise utrolig mye, har mange års trening med å fylle på litt ekstra. Og bestandig har jeg hatt litt plass tilovers i "dessertmagen".
Skal ta meg på tak en dag å veie og rekneut hvor mange cal jeg får i meg. har en mistanke om at det er som flere sier at jeg får i meg forlite. Kroppen er på sparebluss.
Takk for all hjelp
Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Selv var jeg "aldri mett" 1 hel peppes pizza (stor seff) og 10 min etter på var jeg klar for en hel til og slik kunne dagen gå. Jeg fikk aldri nok mat, var aldri rester når jeg var tilstede.
Når jeg skulle begynne på skaldeman så trodde jeg at jeg kom til å spise alt for mye. de første dagene var helt vilt :-) Mat i store porsjoner, og så mye jeg ville. Den gleden varte i 3 dager :-) da sa magen helt klart fra at den var mett før jeg var kommet opp i 1/2 av hva jeg hadde laget. Det var 4 feite fine nakkekotteleter. Men da slapp jeg lage kvelds mat.
Men for meg er det viktigste med denne "dietten" at jeg kan spise så mye jeg vil så lenge det er den riktige maten. for om jeg spiser over evne en dag så blir jeg bare "jævla varm" og neste dag har jeg det like bra.

PS. Mett er for meg når jeg ikke lenger har et "sort hull" i magen som skriker etter mer. (det forsvant når jeg begynnte på denne dietten)

Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat