Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-08, 01:03   #41
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sv: Er jeg helt på jordet nå?

Hvis du liker linser godt, så anbefaler jeg at du tar med det i kosten din. Er jo næringsrik Fedonmat på sitt beste det!

Det er umulig å si hva slags nøtter/frø/mandler som er best, da alle har sine spesielt gode egenskaper. Ergo er det best å bruke de fleste, sånn i løpet av et par uker (må ikke ha ørten ulike nøtter i løpet av en dag liksom).

Da virker det som du har god kontroll på og variasjon på både bær, frukt og grønnsaker!

Ved laktoseintoleranse er jeg rimelig sikker på at du tåler Cottage cheese. Du merker sikkert hvis du reagerer på det?

Fiberknekkebrød med mye pålegg gir fin variasjon og gjør at du ikke blir så lett matlei.

Lykke til!