Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-05, 00:36   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Bamseline

Kan man spise for mye proteiner?
(jeg er veldig flink med karboene)

MHM svarte meg nettopp i journalen min at det ikke var noe fare med å spise mye proteiner. Men hvor mye proteiner spiser du da ? Og trener du ??

Jeg trener 3 ganger pr uke og har spist for lite proteiner slik at jeg har mistet muskelmasse. Startet for mye trening for fort.... Fikk meg en aha opplevelse på den derre ekle Tanita vekta. Nå har jeg strevd med å få i meg nok proteiner i 1 mnd og den siste uke (+ denne) har jeg endelig fått det til. Ligger på over 100 gr pr dag. I dag 133 gram. Kroppen klarer ikke å nyttegjøre seg mer enn 30 gram pr måltid, så det lønner seg å spre det utoverhele dagen. Spesielt rett etter trening er det viktig å få i seg proteiner innen en time etter. Jeg tar en protein shake jeg....