Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-08, 22:39   #70
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Sv: Hei! Ny her inne!

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jeg kom dit at det ikke nyttet mer med ketose, da jeg trappet opp på den måten jeg har beskrevet for deg før, så fikk jeg vekk enda tre kilo. Men jeg kunne sikkert ha fått av meg en god del mer fett. Har endel å ta av både på lår, bak og mage, men tror nok det kun er trening som vil hjelpe meg med det. Magen har også preg av å ha vært stoooor 4 ganger. Du kan jo se på bildene av meg, så ser du at jeg også har litt igjen selv om målet er nådd!

Synes du er flott jeg

Takk
Fant ingen bilder av deg bortsett fra den kule tattooen din!

Får til stadighet treningen spolert. Trener på SATS hver morgen før jobb (det er iallefall intensjonen) men siste par ukene har jeg jobbet inn fredagene. Da har jeg startet arbeidsdagen mellom 6 og 7. Så skulle jeg trene hardt denne uken og kjørte på med en skikkelig rygg/mage-økt på mandag morgen. Følte at denne uken skulle jeg virkelig få skikk på treningen igjen. Om kvelden klarte jeg så å stikke en 15mm bred kjøkkenkniv inn i v.hånd langs tommelen ned i tykkjøttet til den stoppet i bein...rett på legevakta i full fart mens jeg blødde noe sinnsykt. Ble sydd med en gang (uten bedøvelse - ALDRI MER), så er jo rimelig redusert nå.
Irriterende at jeg ikke får trent - spesielt siden magetreningen gikk så bra.

Jaja. Spiser rett iallefall. Eggerøre eller egg&bacon til frokost, stor salat med masse snadder i til lunsj, noe kjøtt/fisk med broccoli/salat/blomkål til middag og lollipopbrød med diverse pålegg til kvelds. Så ellers så funker kroppen min kanonbra.

Får kanskje masse tid til trening om ikke så lenge...er rimelig magert i byggebransjen for tiden og utsiktene er mørke fremover. Så kan hende jeg blir permittert når prosjektet jeg holder på med nå er ferdig. Da må jeg ha noe å gjøre for å ta tankene bort fra hvordan man skal få endene til å møtes...

Nei, nå føler jeg det ble mye negativt her.
Positivt: Tror jeg må ha enda mindre bukser

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat