Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-08, 13:36   #21
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 65
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Nok er nok ...

Jeg er ikke så glad i soyaprotein, men fant en oppskrift på brød uten soyaprotein i - og den er kjempelett å lage og smaker skikkelig grovbrød.
Her er link til oppskriften: Prinsessebrød (hun som har mekket oppskriften kalte seg Princess før - Daizy nå, så jeg kaller brødet Prinsessebrød).

Når det gjelder kjøttdeig ... Noe som er kjempegodt er å steke opp kjøttdeig med Taco-krydder (søk så finner du oppskrifter på hvilke krydder du skal blande sammen), og spise Taco-middag men uten skjell/lefser.
Alt tilbehøret er jo helt lavkarbo: rømme, ost, løk (med måte), grønn paprika, salat, selleri, tomat, agurk osv. osv. Et herlig og enkelt måltid!

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat