Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-08, 16:30   #83
__elly__
Medlem

__elly__ sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
__elly__ er på en erverdig vei

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av fett-nok, her.

Hei igjen, blir litt ivrig her nå altså

Når det gjelder bukplastikk, så er det induviduellt o det anbefales før fødsel, men jeg kjenner fler som har fått det før de fikk barn pga utilpasshet og ikke minst sår og eksem der huden gnisser.

OG VIKTIG!!!!

Husk at det er fritt sykhusvalg.
Offentlig sykehus krevde av meg at jeg måtte være under 25 i BMI(noe jeg aldri har vært i hele mitt liv omtrent), så blankt avslag siden jeg hadde en BMI på 27 komma ett eller annet.
Privat sykehus var ikke i tvil, de godtok helt opp til 30 i BMI.
Jada, lønner seg å være tynnest mulig når det blir gjort, men ikke hvis man har en normalvekt/utseende ved en BMI på f.eks 27. Får man av huden så er man raskt nede på 26 i BMI.
Etter ett besøk på offentlig sykehus var jeg ikke i tvil,alle ble utført på privat sykehus.

Strekkmerkene mine gikk helt fra nedre buk(trekanten) til ca 10 cm over navelen, nå stopper de under den nye navelen Dermed skjules de under bikini(i alle fall boxer-typen)

Det hadde vært fantastisk.. Men tenker jo realistisk på at det sannsynligvis vil bli barn alt i fra de neste 2-8 årene eller noe. Og med min hudkvalitet vil det sannsynligvis sprekke opp igjen
Er ikke aktuelt helt ennå uansett, for jeg får jo fanken ikke av meg de siste 10-15... Hehe..

Privat sykehus, fikk du dette dekket gjennom staten og?

__elly__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat