Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-08, 12:44   #1
Mr.K
Juniormedlem

Mr.K sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Alder: 46
Mr.K er på en erverdig vei
Angry

Nok er nok ...

Hei alle sammen

Er ny her på forumet, men har erfaring fra slanking.
Har prøvd ketolysekuren før med godt resultat. Gikk ned ca. 30 kilo for 2 år siden, men nå er jaggu meg kiloene tilbake pluss et par ekstra Er veldig frustrert og skuffet over meg selv! Denne gangen MÅ jeg skjerpe meg. Så fra og med neste uke er jeg i gang igjen. Skal bestille tablettene i morgen, så da håper jeg at alt er klart over helgen.

Målet mitt vil være å komme ned 30-40 kg og holde meg der. Noen tips fra dere der ute? Kjenner at det skal bli tungt å begynne, men er fast bestemt på å gjøre det. Er drit lei av å slite med å finne klær som ser ok ut,føle seg ukomfortabel med egen kropp, føle at folk ser meg opp og ned osv... Sikkert flere som kjenner seg igjen??

Heldigvis har jeg en flott kjæreste som ikke bryr seg om jeg er tynn eller tykk, hun er glad i meg som jeg er! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den dama! Men det hjelper selvfølgelig lite når jeg ikke er fornøyd selv...

Vel vel nok syting fra min side Nå står jeg foran en stor jobb og håper at jeg kan dra god nytte av forumet. Virker som dere har en utrolig hyggelig tone her inne!

Mvh

Frustrert slanker

Mr.K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat