Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-08, 12:10   #68
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av __elly__, her.

Sitter her å leser. Og det føles litt "godt" at vi er flere i samme båt. Når jeg nevner for folk at jeg gjerne vil ha bukplastikk etc.. Så får jeg ofte standarden; "neeeeeirh, det trenger nå ikke DU"...

Jo... Jeg har mistet ca 25 kg på kort tid.. og rundt på hele kroppen min henger det diverse løs hud og røde/hvite striper. (pupper, armer,mage, lår,rumpe, knær, legger) er dekket med strekkmerker pga ekstremt rask vektoppgang... Denne huden spretter aldri tilbake..

Utfordringen er jo: jeg kan med fordel (må) gå ned minimum 15kg til, for å få dette gjort. Kostnadene må jeg jo også dekke selv.... Og jeg har ingen barn ennå, så i teorien vil det helle ikke være hensiktsmessig å ta en operasjon før alt det er overstått.....

Har slitt med dårlig selvbilde, rettelse, sliter med dårlig selvbilde pga dette. Det er ikke mye morro å se at magen henger over trusekanten, eller at armene ser hæslige ut på fotografier... Trene så mye jeg orker og det er masse løs hud rundt lårnene som henger.. Så til andre så sliter med sånt: jeg forstår!!!

Hei igjen, blir litt ivrig her nå altså

Når det gjelder bukplastikk, så er det induviduellt o det anbefales før fødsel, men jeg kjenner fler som har fått det før de fikk barn pga utilpasshet og ikke minst sår og eksem der huden gnisser.

OG VIKTIG!!!!

Husk at det er fritt sykhusvalg.
Offentlig sykehus krevde av meg at jeg måtte være under 25 i BMI(noe jeg aldri har vært i hele mitt liv omtrent), så blankt avslag siden jeg hadde en BMI på 27 komma ett eller annet.
Privat sykehus var ikke i tvil, de godtok helt opp til 30 i BMI.
Jada, lønner seg å være tynnest mulig når det blir gjort, men ikke hvis man har en normalvekt/utseende ved en BMI på f.eks 27. Får man av huden så er man raskt nede på 26 i BMI.
Etter ett besøk på offentlig sykehus var jeg ikke i tvil,alle ble utført på privat sykehus.

Strekkmerkene mine gikk helt fra nedre buk(trekanten) til ca 10 cm over navelen, nå stopper de under den nye navelen Dermed skjules de under bikini(i alle fall boxer-typen)

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat