Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-08, 11:04   #66
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Jeg hadde full bukplastikk med sammensying av magemuskler for 2 år siden. Må si jeg var forundret over hvor lite vondt det egentlig gjorde i selve såret.
De sammensydde magemusklene er faktisk ømme enda! Normalt, det da!

14. november skal jeg under kniven igjen. Som Fett-nok skriver, så er heller ikke jeg fornøyd med det som ble igjen over hoftene. Har dessuten en "kul" igjen på magen.
Neste operasjon er gratis (betalte 38 000,- for den første, fikk igjen 13 000,- på skatten) og legen var bare blid og lovet at han skulle gjøre en kjempejobb slik at jeg skulle bli helt fornøyd denne gangen!

Gleder meg masse og prøver så godt jeg kan å få unna fleste mulig kilo til 14. november. Må jo også gjøre mitt for et best mulig resultat!