|
Sv: Jeg har så lyst på fårikål!
Opprinnelig lagt inn av kokopeli, her.
Hehe sant det - man må jo kunne nyte litt også selv om man er på et sunnere-livstil valg.
Jeg hadde fårikål i går - og det var helt herlig 
Men jeg veide opp kålet for å se hvor mye det ca var, tok nok litt mer enn 100 gram men var veldig fornøyd med mengden av kål jeg fikk og forskynte meg rikelig av kjøttet.
Etter på dro jeg på skauen for å klyve ved og hadde i tillegg jobba ute hele dagen med å demontere store jernstillase rund huset. Så for å si det sånn tror jeg at jeg fikk nok trim for å brenne bort "kålen"(jeg vet det ikke er helt snakk om å brenne bort karbo på den måten da) hihi..
Det var i hvertfall snadder 
Denne måten har jeg mer sansen for, fårikål er gjerne bare en gang i året, den skal NYTES......
Og man går IKKE opp 12 kilo av 100 g for mye kål en dag, hehe!
Det blir litt som julaften, da er det ribbe, surkål, poteter og riskrem okke som.
Det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår man legger på seg av, det er det mellom nyttår og jul som er synderen.......men ikke pga litt mye kål en dag.
Hehe, prøvd å skrive dette på en humoristisk måte, men når jeg leser igjennom høres det ut som det værste hurpe-innlegget, haha!
Lar det stå jeg, thihi, føler meg litt hurpe i dag, godt det også 

|