Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-08, 20:49   #5
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Flere med som snart er "ferdig"?

Har det vel ganske likt som Rubens. Jeg har stått på stedet hvil i noen måneder nå, etter 16 kilo ned og 20 cm inn i livvidde, og ned i størrelse 40/42 fra 44/46.
Men min BMI er 27, og jeg VIL ned i 24. Så jeg SKAL ned de siste seks kiloene. Men en gang slipper de vel taket?
Jeg er flink til å trene, og jeg er flink med kostholdet. Jeg prøver å kutte ut frukt nå, for å se om det hjelper, men dser ikke ut til å ha noen sammenheng i grunnen. Har nesten en følelse av at jeg nå ikke kan styre resten av nedgangen med lite karber? At det handler om noe annet, noe med at kroppen omstiller seg og at det tar tid. For kroppsfasongen har jo endret seg masse selv om jeg står stille på vekta.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat