Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-08, 14:04   #27
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 58
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Hverken sambo eller jeg brukte andre hjelpemidler enn champix, og det fungerte veldig greit.. sambo er fortsatt røykfri etter snart et år, mens jeg sprakk som sagt etter at jeg slutta med pillene og eldstemann havna på akutten på Ullevål.

Her er noe jeg skreiv i bloggen min mens jeg slutta:

16 dager uten røyk

og 1320,- kr rikere ) Eller rikere..pengene er allerede brukt opp på andre ting. Men det er godt å slippe å bruke dem på røyk. Det går veldig greit å være ikke-røyker, med det drittværet vi har ute, frister det uansett ikke å gå ut for å ta en røyk.

Dagens oppgave i LifeReward er å skrive ned 3 tips jeg ville gitt til en røyker som ønsker å slutte.

1. Gå til legen å få resept på Champix. (Jeg ville ikke ha vært røykfri uten..)

2. Sett sluttedatoen senere enn 7 dager etter at du begynner med tablettene. Jeg valgte dag 11 og det var en fin dag å gjøre det på. Dag 7 var jeg absolutt ikke klar og dag 10 var jeg begynt å bli lei av å røyke.

3. Drikk masse vann, det hjelper på røuksuget.

Klarer jeg det, klarer alle det ) Det er uansett verdt ett forsøk, det verste som kan skje er at man ikke klarer det, og fortsetter å røyke akkurat som før.

Åhhhh... jeg har lyst til å være røykfri igjen...

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat