Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-08, 11:21   #586
David
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 50
David er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Tenkte bare å skrive et par ord her igjen. Jeg registrerte meg her for tre år siden, da jeg tok grep for første gang. Vekta lå på 153,1! På 188 cm. Gikk ned 20 kg på Fedon, brukte 6 mnd på det. Men så datt motivasjonen, og jeg fallt av lasset. De neste 2,5 årene gikk jeg opp 10 kg igjen. Nå har jeg tatt meg sammen, og i midten av mai la jeg om kostholdet igjen, og har gått ned ca 17 kg siden da. Det betyr 27 kg ned - og jeg er kjempefornøyd. Skal ned 7 kg til før jul, og håper å være under 100 neste sommer. Men tida får vise, og alt avhenger av motivasjonen.
Nå motiveres jeg av å kunne kjøpe klær i mindre størrelser, vel så mye som at vekta viser nedgang

Jeg følger ikke noen spesiell retning innen lavkarbo for tida, men forsøker å ligge under 30 kh i uka - noe mer i helga. De første 14 kg gikk fort, i snitt 1 kg i uka. Den siste måneden har jeg gått ned 2,5 kg, og jeg regner med at tempoet vil gå saktere.

Idealvekta mi er vel ca 90 kg, og dit er det jo fortsatt 37 kg. Målet er 100, og en permanent omlegging av kosten.