Tråd: Ketose
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-08, 18:37   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketose

Fargen på stiksen har ingenting å si, utslag er utslag.
Den mørkeste fargen er ikke noe å hige etter. Som regel betyr det at du har drukket for lite!

Slå deg til ro med at nedgang er nedgang. Du har ikke stoppet opp før det går minst 4 uker uten at vekten går nedover. Jeg går heller ikke fort ned, men gleder meg over alt som ikke er stillstand eller opp.
Det kan være en fordel at det ikke går for fort. Både huden og hodet skal være med, vet du.
Hvor fort du går ned, avhenger også av hvor mye du skal ned/hvor stor du er i utgangspunktet. Jo færre kilo du skal ned, jo tregere går det som regel. Og verden er urettferdig, menn går ofte fortere ned enn kvinner.

Stå på, du, og bruk målebånd, ikke bare vekt. Mange opplever at cm forsvinner selv om vekta nærmest står stille!