Så hyggelig med noen kommentarer Jeg jobber i barnehage og å spise knekkebrød letter litt i forhold til spise-situasjonen. (Kan ikke sitte å misunne barna med annen mat..) Merker imidlertid at det blir mindre og mindre knekkebrød og heller en omelett til frokost, eller noen nøtter til kvelds. Merker forskjell på magen etter Bailine, men klart at dietten er streng - om enn "mange" karber, jeg er ikke helt fanatisk men prøver å være flink. Har akkurat kommet hjem etter en tur på McDonalds med hun jeg er avlastningshjem for. Spiste en salat med kylling og mindre dressing enn jeg ellers ville gjort. Har tenkt på ketolyse men følger foreløpig den dietten jeg har fått. Uansett når jeg tenker på HVA jeg har spist FØR så spiser jeg annerledes nå... Lagde grønnsakssuppe igår og hadde oppi kjøttpølser av kylling og kalkun (4,6 karber!!) men mulig jeg hadde oppi feil grønnsaker - nemlig de under bakken Teller litt karber men regner ikke nøyaktig på det eller skriver opp. Suppa var knallgod den. Synes jeg er flink som holder meg unna ris,poteter, PASTA-ikke minst og mel jeg