Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 10:18   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Min andre uke nå snart, og jeg har fått kviser (aldri hatt). Normalt?

Når du legger om kosten til ketogent så vil kroppen rense seg. Det er forskjellig hvordan vi opplever denne rensen, noen får vond kroppslukt en periode, og svetter mye, mange opplever mye og illeluktende tømming, og igjen noen får kviser.
Jeg fikk i grunn alt, samt svart menstruasjon Jeg tar det som et godt tegn på at kroppen kvitter seg med avfalsstoffer, og når det gjelder kvisene; overskuddsolje, og forsåvidt også avfallsstoffer.
På sikt opplever mange med acne-problemer bedring!
Jeg hadde heller aldri hatt en ordentlig kvise før jeg begynte å spise ketogent, så fikk jeg en del av dem, og det samme skjedde da jeg kuttet ut meieripodukter. Heldivis er det forbigående!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat