|
De siste kiloene fett....
Finnes det noe punkt hvor man ikke lengre er i ketose fordi kroppens fettprosent er nådd et visst lavt nivå?
Jeg har ikke stix og vet ikke om jeg er i ketose lengre. Virker ikke som jeg går ned noe mer nå, ligger stabilt på vekta. Vil gjerne ta av de siste kiloene med fett...
Er det slik at jeg nå er nødt til å redusere fettinntaket, eller skal/bør det være høyt så lenge man lever lavkarbostyle?
Må jeg regne med at det kun er hard trening som vil ta knekken på de siste fettrestene?
Lurer litt på hvor langt man kan tøye strikken, jeg vil svært gjerne ned i så lav fettprosent som mulig - bildet over viser jo at styrketreningen min bidrar til at jeg ikke kommer til å forsvinne fra jordens overflate med det første, selv om jeg får bort litt mer fett.
Jeg har alltid hatt en drøm om definerte magemuskler, og føler at målet er nærmere enn noen gang. Dumt om jeg da inntar for mye kcal eller fett eller noe sånt som gjør at jeg ikke kan oppfylle dette ønsket...