|
Sv: Sjokoladosis!
Hei!
Pentax og kitt: Håper dere syns dette var like DIGG som jeg gjorde! =)
fjanni: Natreen fungerer helt fint det også. Grunnen til at jeg skrev sukrin er at jeg selv foretrekker det framfor andre søtningstoffer fordi det ikke er kunstig fremstilt..
BMS (og norwegiana): he he *le* - Men bare for å si det, så er det nok fullt mulig å videreutvikle sjokoladosisen til is Kanskje hvis du har i litt fløte og gelantin før du setter det i frysen? Prøv det ut og oppdater oss om hvordan det gikk da!? =)
antoinette6: Det er ikke nødvendig å bruke sukrin for at det skal stivne. Eggedosis/sjokoladosis får du uavhengi av om du bruker sukrin og andre søtningstoffer - det er bare å vispe det!
Når det er sagt så har jeg en gledelig nyhet for å få bort ENDA flere karber i denne sjokoladosisen! Laget den i går på en litt annen måte etter å ha fått beskjed av lillebror om at han syns det var godt, men at det smakte litt for sterkt sjokolade.
SÅ - en annen utgave av sjokoladosisen , med enda mindre karber er:
4eggeplommer (0kh)
1ss. sukrin (0kh)
+-3gram kakaopulver (0.5kh)
Denne versjonen ble UTROLIG god - og mye mildere i smaken enn den første.
(tar meg friheten til å redigere denne versjonen inn i det opprinnelige innnlegget slik at den kommer med på toppen)

Jeg brukte også litt av den og blandet med en skvett soyamelk naturell, og det ble kjempegod sjokolademelk. - Tipper at det fungerer godt som kakao også... så det skal jeg prøve i helga=)=)
Sist redigert av rebekah : 17-09-08 kl 10:21.
|