Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-08, 23:27   #258
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Har du lest hele artikkelen? Den er riktignok på engelsk...men det står han hadde slitt med hjerteproblemer i årene før han døde. Han nektet for at det var kostholdsrelatert.

Hjerteproblemene hans var forårsaket av en infeksjon, det fremgår av artiklene som har vært vist til i denne tråden. En infeksjon på hjertet er nok ikke kostholdsrelatert, nei.

Tror du han døde av et fall? Eller var det et hjerteinfarkt som førte til at han datt..eller et slag?

"According to his death certificate, the "immediate cause" of Atkins's death last April was "blunt impact injury of head with epidural hematoma." (Sitat fra "the smoking gun")

Videre lo jeg av at de prøver å fortelle at mannen - som lå i koma - har lagt på seg 30 kg på en uke. Har du noen gang hørt om noen som legger på seg eller samler væske i koma?

Jeg ler ikke i det hele tatt av det. For jeg har en i nær omgangskrets som este opp til det ugjenkjennelige mens vedkommende lå i koma på sykehus etter en trafikkulykke.

Arvinger kan som kjent ha en del å hente på å påberope det ene og det andre.

Jeg går utifra at du her kommenterer spørsmålet om å nekte obduksjon? Jeg nektet selv obduksjon da min far døde. Jeg orket ikke at legene skulle skjære i ham etter hans død. Møtte stor forståelse på Rikshospitalet for det synspunktet. Dette er en følelsessak, der det er de pårørendes ønsker (evt. avdødes siste vilje) som skal respekteres.

Du mistenkeligjør en hel legestand som bruker år av sitt liv på forskning.

De som fikk ut dødsattesten hans, under falskt flagg, og som har frontet mistenkeliggjøringen av Atkins er ikke "legestanden", men en interessegruppe som er jobber for å fremme vegetarisk kosthold som ideologi.

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat