Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-08, 10:58   #143
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Det er du som tar feil faktisk. Har hatt samme kosthold som venninnen min. Hun veier 51 kg. Spiser til og med litt sjokolade hver kveld. Vi har gått igjennom spisevanene våre sammen. Den eneste forskjellen er at jeg spiser MER enn henne. Hun har aldri brukt light produkter og den sjelden gangen hun tar det glass brus er det brus med sukker.

Jeg levde ren lavkarbo.. under 20 karber om dagen. Gikk ikke ned et gram etter de første 5 kiloene. Hvorfor? Fordi jeg spiste for mye. Baconcrisp og nøtter på kvelden. Begynte å regne på dagsinntaket og var oppe i nærmere 3000 kcal. Det var mens jeg ammet.

Du må gjerne sveve i den villfarelsen at feil mat fører til overvekt. Jeg spiste aldri sjokolade, sukkerbrus og potetgull, spiste vanlig mat og ble fet fordi jeg spiste for mye. Venninnen min er slank, men spiser samme kosthold som meg.

Så det er klart det er mengden mat det er snakk om her.

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat