Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-08, 21:35   #113
nattfrue
Seniormedlem

nattfrue sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 50
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Kun få prosent har "glede" av en altzheimer medisin. Noen kan ha hjelp ved symtomlindring, men bare for en kort periode. Hjernecellene dør sakte en etter en og man blir ikke så mange år eldre når man først har fått en diagnose. Så de som har parkinson, altzheimer og ms.. blir ikke gamle slik det er nå.

Jeg poengterer igjen: At medisinene ikke reverserer sykdommen i særlig grad, er ikke det samme som at det ikke finnes medisin. Hvis poenget ditt er at man har begrenset med tid igjen dersom man får enkelte sykdommer (hvilket igjen er forskjellig fra å "ikke bli gammel" - man kan utmerket godt utvikle disse sykdommene når man har blitt veldig gammel allerede) versus hvor mye tid man ville hatt igjen om man var frisk, synes jeg du burde skrive dét, ikke at det ikke finnes medisin. For det er ikke tilfelle.