Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-08, 09:14   #66
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Sv: Hei! Ny her inne!

Du verden for en respons!
Blir både flau og opprømt på én gang - tenk at noen kan si noe sånt om meg!
Cover på Men's Health og hunk og greier...
Har nok en stykke vei å gå før jeg klarer å se sånn på meg selv, men takker så mye for fine ord!
Når det er sagt er det vel ikke av det gode å gå rundt og føle at man bør på coveret på Men's Health da...
Men jeg gransker nok meg selv for inngående, da er det lett å finne feil. Og jeg har en mistanke om at om jeg så skulle klare å få skikkelig definert sixpack så ville jeg sikkert funnet ett eller annet jeg ikke var fornøyd med. Så jeg må nok prøve å ta til meg deres kommentarer og konkludere med at jeg kanskje ikke ser så aller verst ut, og heller fokusere på de helsemessige gevinstene istedet for å bli for kroppsfiksert.
Men det langsiktige målet er uansett å kunne dra til varmere strøk neste vår/sommer og ta av seg på overkroppen og ikke føle sterkt ubehag. Da har jeg brutt en barriere.
Får se hva trening 2-3x i uka kan bidra med videre.

ZitCom - så moro at jeg kan være til inspirasjon! Det hadde jeg aldri trodd for et halvt år siden! Håper du klarer å nå de målene du setter deg - det er en meget god følelse!
Og ja, jeg er vanvittig stolt over hva jeg har oppnådd. Jeg har tross alt kvittet meg med nesten en fjerdedel av meg selv. Jeg elsker å se ansiktsuttrykket på noen jeg kjenner men som ikke har sett meg på en stund, når de ser meg nå. Lyser vantro ut av øynene deres.
Så gjelder det bare å finne en levemåte etter dette som gjør at jeg ikke fremkaller samme reaksjonen neste gang de ser meg igjen - og da fordi jeg atter en gang er over 0,11 tonn...

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat