Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-08, 14:22   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg vil ned 10 kg ihvertfall, er 68 kg... hjelp

Hei og velkommen hit
Gratulere så masse med den lille jenta

Ammer du? I så tilfelle så anbefales ikke ketolyse, siden man ikke vet om det kan påvirke melka.
Anbefaler deg å lese i forumet her om de forskjellige diettene. www.ketolyse.no er veldig bra også.
Selv går eg på ketolyse, men ca 15 g karbs pr dag. Veier alt jeg spiser som inneholder karbohydrater.
Cola Zero kan du drikke så lenge du går ned i vekt, mange opplever at vekta stopper opp ved kunstig søtning.
Så vann er vel å foretrekke uansett og helelr bruke cola zero ved spesielle anledninger eller på lørdagskvelden.
Ketolyse er ikke en diett som lager rom for utskjeielser, da faller du ut av ketosen, altså fettforbrenningen, og må starte på nytt for å komme inn i ketose. Jo oftere man har utskjeielser eller sprekker jo vanskeligere kan det være å komme inn i ketose igjen.

Og stort sett alle veier seg hjemme og velger å dele dette med andre for ekstra motivasjon hvis det går trodd, få støtte eller gratulasjoner når det går bra

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat