Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-08, 13:03   #22
Zenia
Juniormedlem

Zenia sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 45
Zenia har en fantastisk aura rundt segZenia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Generell Eurodiett-tråd!

Da er jeg på min fjerde ED-dag. Synes maten er god (foreløpig, kommer antakelig til å bli drittlei), men finner det litt vanskelig å variere med andre grønnsaker enn blomkål, løk, brokkoli, squash og champignon. Nå har jeg kjøpt hodekål, så får jeg se om jeg finner en måte å bruke det på. Forslag til andre gode grønnsaker og bruksområder, noen?

Jeg snikveide meg på tirsdag (ikke mandag, for skeia maks ut på søndag ... ), og i dag, og jaggu har jeg ikke gått ned 1,8 kg allerede! På to dager! (og 2,1 i forhold til Tanitavekten på legesenteret!) Vekta sier tilogmed at jeg har gått OPP 0,2 kg vann Merkelige saker. Men klager ikke altså. Min offisielle veiedag blir da torsdager. Jeg ville egentlig ikke veie meg så ofte men klarer jo ikke å la det være ... skal jo ikke veie meg hos ED-folket før 2. oktober, så lenge klarer jeg ikke å vente! Dessuten er det jo den første tiden det skjer mest, og det er gøy å følge med på!

Så startvekt (i dag) er 99,9 kg.
Tosifra! Allerede litt ned, veldig fornøyd med det. Skal ned til 82 kg sånn alt i alt, men tror jeg skal ha 90 som første delmål. Da vet jeg at det er noen av buksene mine som passer igjen

Hvordan går det med dere andre? Er jo litt stille her (skal ikke si noe jeg altså ... )

Zenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forvirret Svar med sitat