Tråd: Vann?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-08, 18:44   #15
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vann?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ah! Så de to kjøpeflaskene jeg har fått i meg i løpet av to år, som jeg fortsatt har og bruker kan m.a.o. ikke ha gitt voldsom skade. Om det bare er med det vannet som er i flasken som giften følger med!

Etter som jeg forstod, avgir selve plasflasken giften som siger ut i vannet man har på flasken. Antimon - het giften/metallet som plastflaska avgir

De visste vel ikke om det gjaldt norske vannflasker, forskningen var gjort på tyske flasker i tyskland. Vet ikke hvorfor de tilsetter det. Kan være mykheten på flaska, siden det bare gjelder flaskevann - eller fargen??

Ble litt skeptisk i alle fall. Drikker av imsdal flasker med tut selv..

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat