Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-08, 13:25   #10
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Da er motivasjonen på plass igjen

Sitat:

Meg du mener, Fungirl?

Trener på studio. Jobber på et treningssenter til vanlig (er hjemme i mammaperm akkurat nå), og trener 2-3 ganger i uka. Liker meg veeeldig godt i jobben og miljøet, så trener helst på senteret ja En av kollegene mine er personlig trener, og han trener jeg med en gang i uka, de andre øktene er på egenhånd, blir ofte spinning eller kondistrening de da. PT-timen er beinhard! *puh* Styrke, styrke og atter styrke. Mye kroppsbærende øvelser, ikke så mye maskiner og apparater, og en del frivektsøvelser. Veldig gøy og inspirerende, men h******* slitsomt!

Jepp mente deg

Høres veldig moro ut når man har noen å trene med som virkelig kan det. Tenkte egentlig bare å plukke hjernen din for tips ang styrketrening på hjemmebane

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat