Opprinnelig lagt inn av Nirren
Tenkte kanskje vi kunne skrive litt om hva vi trener og hvor mye??
Jeg går jo på ketolysekuren og der står det moderat trening hver dag. Men jeg synes liksom det ikke er trening dersom jeg ikke er ordentlig sliten etterpå.
Jeg trener spinning, styrke, aerobic helst 3 ganger i uka... Noen ganger mer.
Og så lurer jeg på hva som anbefales å spise etter endt treningsøkt, slik at jeg ikke bare bryter ned muskler????
Vil så gjerne komme i ordentlig form...
På ketolysekuren er det anbefalt moderat trening. Dette er fordi at kroppen er på lavgir i ketose, så hvis man trener for mye blir du rett og slett utmattet. Når man er i ketose skal man trene, men ikke knallhard trening. Jeg synes du trener bra, de dagene du ikke trener bør du gå en tur med rask gange ca 30 minutter, dette slik at trening foregår hver dag. Jeg går selv på Spenst 3 dager i uka, både kondisjon og styrke, men jeg passer på at jeg går tur med hunden hver morgen allikevel. Hvis du klarer å trene på morgenen blir treningen mer effektiv, da du får satt igang blodpumpa tidlig på dagen! Lykke til, du kommer i god form hvis du fortsetter slik. Pass på at du ikke gaper over for mye på en gang, det jevne er bedre enn skippertak.
Studentberta