|
Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst
Hei sjokoholic
Jeg kom tilbake fra Finland sent fredags kveld. Brukte hele lørdagen til å ordne tre store salatboller til min søsters bryllup, så det har vært noe som skjer hele tiden til idag. Idag har jeg bare hatt en slappe av inne dag:-)
Jeg tok med meg det enkleste jeg kunne tenke meg. Vi bor jo på hotell - koke vann kan vi jo få til. De fleste hotell har vannkoker, eller du kan be om det i resepsjonen.
Jeg tok med litt krydder i noen småpakker, noen supper, barer, men mest cappuchino - fordi det er enklest å lage til synes jeg - eller sjokofrokosten. Jeg tok også med to pakker med sjokokjeks og en med soyanøtter som min "kos".
Det gikk veldig greit synes jeg. Litt morsomt å gå i butikken for å kjøpe helst soyamelk, eller skummet melk. Jeg tror jeg fant skummet melk og satte den i minibaren på hotellrommet. Jeg vil ikke anbefale cappuchino kun på vann. det var ikke godt. Hotellet hadde forressten salatblader, grønn paprika, tomat som jeg kunne plukke og spise mens de andre i mitt reiselag spiste hva de ville. jeg hadde inntatt frokosten på rommet før jeg gikk ned. Jeg synes iallefall det gikk greit. jeg timet fredagen slik at jeg drakk en cappuchino før jeg dro til flyplassen. Hadde med meg en bar og en pose kjeks slik at jeg kunne bare kjøpe vann eller kaffe og drikke det ved siden av på flyet eller flyplassen.
Jeg vil anbefale å ringe eurodiett. Det gjorde jeg før jeg dro og de sa det gikk greit å spise kylling mens jeg var der, men jeg vil gjøre det meste ut av dietten så jeg kjørte hardkjør:-) Ring de og snakk med de. Det finnes butikker i alle land, og tror de fleste forstår skimmed milk :-)
Lykke til iallefall. Jeg skal til legen imorra og måle og veie meg. Gleder meg til å høre resultatet, for jeg fikk på meg en bukse som jeg ikke fikk på i ferien. :-D Veldig bra:-)

|